Interim opdracht

Functie 
Administrateur (32 – 40 uur per week)

Organisatie 
Technisch productiebedrijf | Omgeving Alkmaar

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever, een technisch productiebedrijf, zoeken wij een interim administrateur / financieel administratief medewerker. De organisatie betreft een beursgenoteerd bedrijf met een buitenlands moederbedrijf. Met meerdere vestigingen in Nederland zijn zij actief in productie en verkoop voor het product welke ze aanbieden bij diverse klanten. De organisatie kenmerkt zich als een no-nonsense omgeving waarin hard gewerkt wordt door alle collega’s.

Vanwege een ERP implementatie is er behoefte aan een interimmer die (mede) zorgdraagt voor de tijdigheid en betrouwbaarheid van de financiële administratie voor de vestiging.

 

Werkzaamheden

  • Ondersteunen en controleren van de debiteuren- en crediteurenadministratie (boekingen en betalingen);
  • Voorbereiden/uitvoeren van diverse periodieke aangiftes (BTW / ICL / CBS);
  • Periodiek afstemmen over rekening courant verhoudingen;
  • Beheren van het vaste activa register;
  • Verwerken van diverse soorten journaalposten;
  • Controleren en afstemmen van balans-/tussenrekeningen;
  • Ondersteunen bij de maand-/jaarafsluiting;
  • Ondersteunen bij onderhoud en verbetering van administratieve systemen;
  • Uitvoeren van diverse ad-hoc opdrachten.

Functieprofiel 

  • Afgeronde financiële opleiding op minimaal MBO niveau;
  • Ervaring met het zelfstandig verzorgen van bovenstaande werkzaamheden, grootboek en maandafsluitingen;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Ervaring binnen een order- en productieomgeving is een grote pré.

Opdrachtkenmerken 

Start: begin februari

Duur: 9 maanden

Uren: 32 – 40 uur per week

Locatie: er wordt voornamelijk op kantoor gewerkt

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar tim@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.