Interim opdracht

Functie 
Administrateur (32 - 36 uur per week)

Organisatie 
Hulpverleningsorganisatie | Almere

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever, een hulpverleningsorganisatie gevestigd in Almere, zoeken wij op korte termijn een Administrateur. Deze organisatie werkt vanuit een Christelijke inslag en is internationaal actief, ze zetten hulpverleningsprojecten op in derdewereldlanden en oorlogsgebieden.

Overzicht van de werkzaamheden

  • Je voert de dagelijkse financiële administratie (waaronder het verwerken bankafschriften, in- en verkoopfacturen, het doen van betalingen en bijhouden van de balansposten);
  • Je verwerkt de giften in ons CRM systeem;
  • Je verwerkt periodieke rapportages van onze winkels, werkgroepen en ondernemersgroepen;
  • Je controleert de rapportages en koppelt je bevindingen terug aan de penningmeester van de betreffende winkel, werkgroep of ondernemersgroep;
  • Je draagt bij aan het uitvoeren van interne check-ups bij onze winkels;
  • Je levert financiële gegevens aan bij de manager Finance voor het opstellen van rapportages en de jaarrekening;
  • Je denkt mee in het verbeteren van processen.

Functieprofiel 

  • Afgeronde financiële opleiding op minimaal MBO niveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Als persoon ben je pro actief en communicatief sterk;
  • Affiniteit met internationale ontwikkelingssamenwerking;
  • Bij voorkeur ervaring met Twinfield, Excel heeft geen geheimen voor je.

Opdrachtkenmerken 

Start

op korte termijn

Uren

32 – 36 uur per week

Duur

circa 3 maanden, met optie op verlenging

Locatie

hybride werken is mogelijk

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar tim.voorhout@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.