Interim opdracht

Functie 
Administrateur [reeds vervuld]

Organisatie 
Productiebedrijf | Regio Enschede

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever, een productiebedrijf in de regio Enschede, zijn wij op zoek naar een interim Administrateur. De werkzaamheden voor deze interim functie bestaan uit:

  • Verwerken facturen;
  • Treasury werkzaamheden;
  • Bijhouden MVA;
  • Boeken van accruals;
  • Afstemmen IC posities;
  • Ondersteunen bij de maandafsluiting en bijbehorende rapportages.

Functieprofiel 

Start is per direct. De opdracht heeft een doorlooptijd van circa 3 maanden.

De inzet bedraagt 3-5 dagen per week (24 – 40 uur).


Interesse? 

Mail dan jouw CV, voorzien van beschikbaarheid en uurtarief, naar inez@wedofinance.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Inez Buitenwerf, telefoonnummer 06 – 13 63 80 54.