Interim opdracht

Functie 
Allround Administrateur (32 - 40 uur per week)

Organisatie 
Kleinschalige zorgorganisatie | Omgeving Arnhem - Nijmegen

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever, een kleinschalige ouderenzorgorganisatie, zoeken wij een interim Administrateur. De organisatie heeft een aantal verzorgingshuizen in de omgeving Arnhem – Nijmegen en voorziet ook in wijkzorg binnen verscheidene gemeentes in de regio. Ter ondersteuning van de Manager Bedrijfsvoering is men op zoek naar een Interim Allround Administrateur welke een deel van zijn werkzaamheden over zal nemen.

Werkzaamheden

  • Het voeren van crediteuren- debiteuren-, grootboekadministratie;
  • Opleveren van relevante managementinformatie;
  • Voorbereiden en opstellen van de budgetten, gedurende het jaar signaleren van budgetafwijkingen;
  • Zelfstandig opstellen van de jaarrekening;
  • Eerste aanspreekpunt voor de accountant;
  • Eerste aanspreekpunt extern salariskantoor;
  • Ondersteuning en advisering MT over periodieke cijfers, o.a. maandelijks opleveren KPI’s.

Functieprofiel 

  • Relevante opleiding op HBO niveau en 3 tot 5 jaar relevante werkervaring;
  • Kennis en ervaring m.b.t. bovenstaande werkzaamheden, ervaring binnen de zorgsector heeft een grote pré;
  • Nauwkeurig en zelfstandig, je bent analytisch en werkt systematisch.

Opdrachtkenmerken 

Start

op korte termijn

Uren

32 -40 uur per week

Duur

4 tot 6 maanden met optie op verlenging

Locatie

Werken op locatie

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar tim.voorhout@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.