Interim opdracht

Functie 
Allround Administrateur (26 - 32 uur per week)

Organisatie 
Organisatie in de techniek | Noordoostpolder

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever, een organisatie in de techniek, zoeken wij een interim administrateur. De organisatie heeft meerdere bedrijven en heeft behoefte aan een allround administrateur die zelfstandig onderstaande werkzaamheden kan verrichten:

  • Verwerken van inkoopfacturen;
  • Verzorgen van de facturatie;
  • Verwerken van bankmutaties;
  • (Mede) bepalen de onderhanden werk positie;
  • Verzorgen van memoriaalboekingen;
  • Controleren en beoordelen van de balans en winst- & verliesrekening;
  • Verzorgen van de BTW aangifte;
  • Ondersteunen bij het aanpassen, (her)inrichten en overzetten van een deel van de administratie.

Functieprofiel 

  • Ervaring met bovenstaande werkzaamheden binnen een projectgestuurde organisatie is vereist
  • Afgeronde financiële opleiding op minimaal MBO niveau
  • Ervaring met IT is een pré

Opdrachtkenmerken 

Start – op korte termijn
Duur – minimaal 4 maanden
Dagen – idealiter 4 dagen p/week, 3 dagen is bespreekbaar
Locatie – er wordt volledig op locatie gewerkt

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar inez@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.