Interim opdracht

Functie 
Business Controller (40 uur per week)

Organisatie 
Projectenorganisatie | Omgeving Nijmegen

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever, een beursgenoteerde projectenorganisatie in de omgeving Nijmegen, zoeken wij per direct een interim Business Controller. De opdracht is voor 3 tot 6 maanden en de geschikte kandidaat is voor 40 uur per week inzetbaar. Het F&C team bestaat uit 9 medewerkers.

Werkzaamheden
Je bent in deze rol verantwoordelijk voor (financiële) rapportages met de business, opstellen van analyses en beoordelingen, meedenken in voorraadreductie en diverse werkzaamheden in de P&C cyclus (maandrapportages, PoC en CAPEX).

Functieprofiel 

  • HBO / WO werk- en denkniveau (bedrijfseconomie of vergelijkbare achtergrond);
  • Minimaal 5 jaar ervaring als Business Controller en ervaring in een productie/projecten-omgeving;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Sterk in MS Excel en bij voorkeur ook PowerBI kennis.

Opdrachtkenmerken 

Start: start op zeer korte termijn

Uren: 40 uur per week

Locatie: werken op locatie

Duur: 3-6 maanden

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar tim@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.