Interim opdracht

Functie 
Finance Professional (32 - 36 uur per week)

Organisatie 
Zorgorganisatie | Omgeving Apeldoorn

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze klant, een zorgorganisatie in de omgeving van Apeldoorn, zoeken wij per direct een Finance Professional. De organisatie is volop in ontwikkeling en ook binnen de F&C kolom staan er veranderingen gepland. Vandaar dat de Manager Bedrijfsvoering op zoek is naar een interim kandidaat die kan ondersteunen bij de transitie. Een samenvatting van de werkzaamheden:

  • optimaliseren van diverse financiële processen en/of opstellen van procedures daarvoor;
  • verder inrichten en optimaliseren van de rapportages;
  • ondersteunen bij de herinrichting van AFAS. Het pakket draait goed en naar wens, maar met het oog op de ontwikkelingen binnen de organisatie dienen er een aantal veranderingen doorgevoerd te worden;
  • in overleg met de manager beoordelen en (her)verdelen van de taken van Business Control, Financial Control en Accounting.

Functieprofiel 

  • een afgeronde financiële opleiding op HBO niveau;
  • sociaal, communicatief en procesmatig sterk;
  • ervaring met AFAS is een harde eis, ervaring in de zorg en met PowerBI is een grote pré.

Opdrachtkenmerken 

  • start –  zo spoedig mogelijk
  • uren per week – 32 – 36
  • duur – circa 7 maanden
  • locatie – hybride werken is mogelijk

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar inez@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.