Interim opdracht

Functie 
Financieel Administratief Medewerker (28 - 32 uur per week)

Organisatie 
IT-organisatie | Omgeving Den Bosch

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever, een internationale IT-organisatie uit de regio Den Bosch, zoeken wij een interim Financieel Administratief Medewerker voor 28 – 32 uur per week. Voor de periode van 6 maanden zoeken zij tijdelijke vervanging voor deze functie. Binnen deze organisatie ben je verantwoordelijk voor het toezicht houden op de dagelijkse werkzaamheden, het beheren van facturen, het ondersteunen van de verkoopverwerking en het afhandelen van betalingen.

Samenvatting van de werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor de facturatie: verwerken van facturen voor leveranciers en klanten, zorgdragen voor tijdige betalingen en oplossen van disputen;
  • Verantwoordelijk voor de financiële administratie: beheren van de salarismutaties, onkosten en betalingen en het bijhouden van de gegevens in de volledige financiële administratie en reconciliaties;
  • Verzorgen van contractbeheer: monitoren van (aflopende) contracten, het verzorgen van verlengingen en het bijhouden van de gegevens uit overeenkomsten;
  • Ondersteunen waar mogelijk op het vlak van HR support en algemene administratieve ondersteuning.

Functieprofiel 

  • minimaal MBO geschoold in financiële richting;
  • beheersing van de Nederlandse en Engelse taal is een must;
  • ervaring met bovenstaande werkzaamheden in de vorm van allround administratie;
  • ervaring met diverse boekhoudpakketten.

Opdrachtkenmerken 

start

medio juni

duur

6 maanden

uren

28 – 32 uur per week

locatie

deels op locatie, deels thuis

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar elma@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.