Interim opdracht

Functie 
Hoofd Administratie / Controller (32 - 40 uur per week)

Organisatie 
Autobedrijf in Rotterdam

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor een autobedrijf in Rotterdam zijn wij – vanwege vertrek van de huidige Controller / Hoofd Administratie – op zoek naar tijdelijke invulling totdat een nieuw iemand is gevonden.

  • Verantwoordelijk voor de administratie, aangiftes, bijbehorende managementrapportages en analyses;
  • Aansturen 4 medewerkers (AR, AP, GL) en rechterhand voor de DGA;
  • Eerste aanspreekpunt voor de salarisadministratie. Een externe verloner doet de salarisverwerking maar de output wordt door de Controller gecontroleerd en verwerkt;
  • Veel contact met andere afdelingen (‘business control’) in het kader van financiële sturing, voorraad-analyse, voorzieningen, etc.

Functieprofiel 

Ervaring bij een autobedrijf is een harde eis vanwege kennis van marge regeling, BPM, financieringen, werkplaats, etc.

Er wordt gewerkt met Multivers, Wincar en Numbers.

Vanwege het soort bedrijf is de omzet aanzienlijk maar qua sfeer, proces en aansturing betreft het een MKB bedrijf. De functie is behoorlijk allround en van de kandidaat wordt een hands-on en pragmatische instelling verwacht.

Opdrachtkenmerken 

Start uiterlijk 1 juli maar bij voorkeur medio juni.

Gewenste inzet: 32-40 uren per week.

Werken op locatie, thuis werken in principe niet gewenst.

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar roel@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.