Interim opdracht

Functie 
HR Officer / Recruiter (16 - 24 uur per week)

Organisatie 
Bedrijf in de scheepvaartsector | Omgeving Gorinchem / Dordrecht

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor één van onze opdrachtgevers, een bedrijf actief in de scheepvaartsector, zijn we op zoek naar een HR Professional. Het bedrijf is gevestigd in de omgeving Gorinchem/Dordrecht.

De interim-opdracht is in de basis tweeledig:

Uitvoeren van recruitment acties voor de in te vullen vacatures

  • werving en selectie van passende kandidaten;
  • vervullen van een actieve rol in het aannameproces;
  • assisteren bij voorbereiden banenbeurs;
  • contactpersoon voor externe W&S bureaus en LinkedIn marketing partij;
  • opmaken / actualiseren van vacatureteksten;
  • vergroten/ uitbouwen zichtbaarheid (lokale sponsoring, bijvoorbeeld sportclubs en vakmedia).

HR proces beschrijven

  • het beleid en de HR aanpak moet op papier uitgewerkt worden, kort&bondig beschreven en gevisualiseerd in flowcharts;
  • opstellen TVB matrix met taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden van alle functionarissen die een rol spelen inzake personeel;
  • Gevraagd / ongevraagd adviseren van het management, bijvoorbeeld over de beoordelingscyclus, inhuurbeleid, actualiseren van overeenkomsten en functieomschrijvingen.

De organisatie heeft een beperkte omvang, de lijnen zijn kort en er wordt pragmatisch gewerkt. Er is behoefte de vacatures ingevuld te krijgen en een aantal zaken op papier te krijgen c.q. te verbeteren. Als persoon past een no-nonsense aanpakker, de ‘Corporate Manager’ is hier geen goede match.


Opdrachtkenmerken 

Inzet: 16-24 uren per week, op locatie. Thuiswerken in principe niet gewenst.

Duur: 3 maanden met grote kans op verlenging. Een proactieve professional zal snel meer verbetertrajecten identificeren en daarin een rol kunnen spelen.

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar roel@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.