Interim opdracht

Functie 
Administrateur [reeds vervuld]

Organisatie 
IT-bedrijf | Omgeving Utrecht

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever, een IT-bedrijf in de omgeving van Utrecht, zoeken wij wegens drukte met het jaarwerk een Administrateur die onderstaande werkzaamheden zelfstandig uit kan voeren:

  • Ondersteunen/ontzorgen van de Finance Manager en Assistent Controller;
  • Doorlopen van de grootboeken;
  • Controleren van de aansluitingen (waaronder omzet, loonjournaalposten, btw-aangiftes);
  • Uitzoeken van verschillen;
  • Beoordelen kolommenbalansen;
  • Controleren van materiële vaste activa, overlopende activa en passiva.

Functieprofiel

  • Minimaal enkele jaren relevante werkervaring als Administrateur en in staat om de werkzaamheden zelfstandig uit te voeren;
  • Ervaring met Exact is een vereiste.

Opdrachtkenmerken

  • Start zo spoedig mogelijk;
  • Werken vanuit huis;
  • Minimaal 32 – 40 uur per week;
  • Opdracht is voor circa 2 maanden.