Interim opdracht

Functie 
Interim Administratief Medewerker [reeds vervuld]

Organisatie 
Detailhandel | Amsterdam

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever in Amsterdam zoeken wij per direct op zoek naar een tijdelijk inzetbare administratief medewerker.

De focus voor deze opdracht ligt bij het opschonen van de debiteuren administratie. Je legt contact met B2B over openstaande saldo’s. Verder kan je ook worden ingezet voor overige accounting werkzaamheden zoals inboeken van banken en facturen.

Functieprofiel 

Bij voorkeur heb je dus aantoonbare en recente ervaring met bovengenoemde financieel administratieve taken. Tot slot beschik je daarnaast over goede communicatieve vaardigheden en werk je zelfstandig en nauwkeurig.

Opdrachtkenmerken 

Start

per direct, tot eind september met een optie op verlenging.

Inzet

32 – 40 uur per week

Uurtarief

€ 47,50

Locatie

Opdracht wordt volledig uitgevoerd op locatie.

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV en tariefstelling naar elma@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.