Interim opdracht

Functie 
Controller / Accounting Manager (36 - 40 uur per week)

Organisatie 
Retail bedrijf | Omgeving Amsterdam

Taken & verantwoordelijkheden 

Onze opdrachtgever is op zoek naar tijdelijke ondersteuning voor ongeveer 3 maanden, met optie op verlenging. De opdrachtgever is actief binnen de Retail sector. Binnen deze interim functie ben je verantwoordelijk voor een juiste, volledige en tijdige financiële administratie en alle financial controlling taken.

Daarom zoeken wij een kandidaat welke goede accounting- en financial controlling vaardigheden beheerst. Daarnaast is ervaring binnen de Retail sector een harde eis.

Werkzaamheden

  • Opstellen van jaarrekeningen voor NL en enkele internationale entiteiten;
  • Coördineren van 2 – 3 personen op de financiële afdeling;
  • Voeren van de financiële administratie en het opleveren van tussentijdse cijfers;
  • Optimaliseren van bestaande processen.

Functieprofiel 

  • Afgeronde opleiding op HBO niveau in financiële richting;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in soortgelijke functies, waarbij het zelfstandig uitvoeren van bovenstaande werkzaamheden een vereiste is;
  • Ervaring binnen de Retail sector is een vereiste;
  • Kennis en ervaring met Twinfield is een grote pré.

Opdrachtkenmerken 

Start: op korte termijn

Uren: 36 – 40 uren per week

Duur: 3 maanden, met optie op verlenging

Locatie: werken op locatie

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV en tariefstelling naar roel@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.