Interim opdracht

Functie 
Manager Bedrijfsvoering (MT-lid) - 32 uur per week

Organisatie 
Kleinschalige zorgorganisatie | Omgeving Arnhem - Nijmegen

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever, een kleinschalige ouderenzorgorganisatie, zoeken wij een interim Manager Bedrijfsvoering. De organisatie heeft een aantal verzorgingshuizen in de omgeving Arnhem – Nijmegen en voorziet ook in wijkzorg binnen verscheidene gemeentes in de regio. Ter vervanging van de huidige Manager Bedrijfsvoering is men op zoek naar een interimkandidaat. Je wordt eindverantwoordelijk voor o.a. Finance en IT binnen de organisatie en zal je ook op strategisch vlak bezig houden met de ontwikkeling van bedrijfsplannen en businesscases.

Werkzaamheden

  • Leiding geven aan de teams Bedrijfsvoering (Finance, IT, cliëntenadministratie en P&O)
  • Efficiënter inrichten van bedrijfsprocessen met als doel het verbeteren van de kwaliteit;
  • Voorziet het MT en middenkader van goede stuurinformatie, sterke financiële – en risico analyses;
  • Draagt zorg voor een financieel gezonde bedrijfsvoering;
  • Opstellen van management rapportages, prognoses, vastgoed, het (meerjaren-) beleid en de begroting.

Functieprofiel 

  • Een bedrijfskundige of Finance-opleiding op minimaal HBO niveau;
  • Minimaal 3 tot 5 jaar ervaring in een soortgelijke functie en bij voorkeur binnen de zorgsector;
  • Analytisch sterk, analyseert gegevens grondig, scheidt hoofd- van bijzaken en legt de nodige verbanden om resultaten te behalen;
  • Je hebt uitstekende mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden;
  • Je hebt gevoel voor organisatiedynamiek en werking van teams (organisatiesensitiviteit).

Opdrachtkenmerken 

Start

op korte termijn

Uren

32 uur per week

Duur

4 tot 6 maanden met optie op verlenging

Locatie

Voornamelijk op locatie

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar tim.voorhout@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.