Interim opdracht

Functie 
Medewerker Debiteurenbeheer (32 - 40 uur per week)

Organisatie 
Zakelijke dienstverlener | Omgeving Gorinchem

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever, een zakelijke dienstverlener in de omgeving Gorinchem, zijn wij op korte termijn op zoek naar een interim Medewerker Debiteurenbeheer voor 32 – 40 uur per week. De organisatie groeit en daarom zoeken we voor deze interim opdracht een ervaren kandidaat die de afdeling ondersteunt bij het wegwerken van achterstanden.

Samenvatting van de werkzaamheden

  • Versturen van facturen, zorgdragen voor de vorderingen, betalingstermijnen bewaken en onderhouden van contact met debiteuren;
  • Beantwoorden en verwerken van alle binnenkomende telefoon of mail;
  • Verwerken van mutaties en eventuele correcties op facturen;
  • Monitoren van risico’s en betaalafspraken en controleren van betalingsregelingen.

Functieprofiel 

  • Afgeronde MBO+/HBO opleiding (in financiële of administratieve richting);
  • Minimaal enkele jaren relevante werkervaring in een soortgelijke rol;
  • Communicatief vaardig, nauwkeurig en secuur, zelfstandig;
  • Ervaring met AccountView en CreditDevice is een pré.

Opdrachtkenmerken 

Start: zo spoedig mogelijk

Uren: 32 – 40 uur per week

Locatie: werken op locatie met 1 thuiswerkdag

Duur: 6 maanden, met optie op verlenging

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar tim@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.