Interim opdracht

Functie 
Medewerker Facturatie

Organisatie 
Grote speler in de mobiliteitsindustrie | Omgeving Utrecht

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever, een grote speler in de mobiliteitsindustrie gevestigd in de omgeving Utrecht, zoeken wij een interim Medewerker Facturatie. De organisatie is internationaal actief en start op korte termijn een ERP-implementatie. Verschillende medewerkers zullen plaats nemen in het projectteam. Je zal een van deze medewerkers vervangen op de afdeling Facturatie. Binnen de organisatie worden zowel nieuwbouw-, renovatieprojecten en regulier onderhoud uitgevoerd op installaties. Vanuit het projectteam of Operations krijg je een signaal dat bepaalde werkzaamheden gefactureerd mogen worden. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het contractbeheer van alle opdrachtgevers, dit betekent voornamelijk de administratieve vastlegging bij nieuwbouw of mutaties in systemen.

Werkzaamheden

  • Opstellen van verkoopfacturen;
  • Versturen van facturen;
  • Opvolgen van openstaande betalingen;
  • Contractbeheer, bijhouden mutaties m.b.t. klanten en systemen.

Functieprofiel 

  • MBO/HBO geschoold en ervaring met bovenstaande werkzaamheden;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je werkt zeer nauwkeurig en nauwgezet.

Opdrachtkenmerken 

Start: op korte termijn

Uren: fulltime

Duur: 1 tot 1,5 jaar

Locatie: afwisselend op locatie en thuis

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, stuur dan jouw CV en tariefstelling naar tim.voorhout@wedofinance.nl.

Alvast bedankt!