Interim opdracht

Functie 
Meewerkend Voorman / Hoofd Administratie (16 uur)

Organisatie 
Installatiebedrijf | Apeldoorn

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever, een installatiebedrijf in Apeldoorn, zoeken wij per direct een parttime Hoofd Administratie. De organisatie bestaat uit circa 50 collega’s en de sfeer op kantoor is te omschrijven als no-nonsense, informeel en collegiaal.
Vanwege een vertrekkende collega is er behoefte aan een interimmer die meewerkt op de financiële administratie.

Werkzaamheden

  • aanmaken van betaalbatches en verwerken van betalingen;
  • bepalen en correct verwerken/vastleggen van de onderhanden werk positie;
  • verantwoordelijk voor het grootboekbeheer;
  • bewaken van de openstaande posten en indien nodig aanmanen van debiteuren;
  • verzorgen van memoriaal boekingen;
  • aansturen van de administratieve collega;
  • verzorgen van de kwartaalafsluiting en contact en afstemming daarover met de accountant;
  • verzorgen van de aangiften BTW en VPB;
  • werkzaamheden m.b.t. de uitbesteedde salarisadministratie: verwerken van overuren, doorgeven van salarismutaties en in- en uitdiensttreding, controleren van de salarisstroken.

Functieprofiel 

  • Ervaring met het zelfstandig verzorgen van bovenstaande werkzaamheden;
  • Afgeronde financiële opleiding op minimaal MBO niveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Ervaring met een projectadministratie is vereist, met een salarisadministratie is een pré.

Opdrachtkenmerken 

Start: zo spoedig mogelijk
Duur: minimaal 1 jaar en bij voorkeur nog langer, dus commitment voor langere tijd is vereist
Uren: 16 uur per week
Locatie: er wordt op kantoor gewerkt.

Gezien de lange duur van de opdracht en het werken op kantoor, zijn wij bij voorkeur op zoek naar kandidaten uit de regio van Apeldoorn.

Interesse? 

Ben je uiterlijk 1 februari beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar inez@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.