Interim opdracht

Functie 
Financial Controller (36 - 40 uur per week)

Organisatie 
Organisatie actief in de zorg | Omgeving Utrecht

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze klant, actief in de zorg, zoeken wij een interim Financial Controller. Je bent verantwoordelijk voor de volledige administratie en werkt nauw samen met de CFO/ Business Controller en de overige financiële afdelingen. De organisatie is flink in beweging en zit midden in een centralisering en de implementatie van AFAS. Kortom genoeg te doen!

Werkzaamheden
Naast de reguliere werkzaamheden als Financial Controller (volledige financiële administratie) heb je een actieve rol in het opzetten en (her)structureren van de werkzaamheden, bijvoorbeeld met betrekking tot de maandrapportages en cashflow prognoses of het bouwen van dashboards en het opzetten van een data base om meer inzicht te verkrijgen.

Functieprofiel 

  • Afgeronde financiële opleiding op minimaal HBO/WO niveau, bij voorkeur in de accountancy;
  • Ervaring in sterk veranderende omgevingen en niet te beroerd om de handen uit de mouwen te steken (ook op operationeel vlak)
  • Zelfstandig en communicatief vaardig
  • Ervaring in de zorg en ervaring met Exact en of AFAS is een grote pré;
  • Sterk in Excel en bij voorkeur ook met PowerBI.

Opdrachtkenmerken 

Start: bij voorkeur op korte termijn, uiterlijk medio november
Uren: 36-40 uur per week
Locatie: er wordt ingewerkt in de regio van Den Haag, daarna kan er gewerkt worden vanuit meerdere locaties in Nederland (o.a. Brabant en Gelderland). Medio 2025 wordt er centraal gewerkt vanuit de regio Utrecht.

Duur: 6 maanden, met optie op verlenging

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar elma@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.