Interim opdracht

Functie 
General Ledger Accountant (32 - 40 uur per week)

Organisatie 
Media organisatie | Omgeving Leiden

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever, een media organisatie in de regio van Leiden, zoeken wij een interim General Ledger Accountant (32 – 40 uur per week). De verwachte duur van de opdracht is ongeveer 4 à 5 maanden.

 

Binnen deze internationaal opererende organisatie is men op zoek naar een ervaren en zelfstandige Professional om het gat van openstaande posities op te vullen. De organisatie heeft tevens een internationaal karakter waarin zowel in het Nederlands als Engels wordt gecommuniceerd.

 

In deze functie ben je verantwoordelijk voor de grootboekadministratie, verbeteren van financieel administratieve processen, rapportages, fiscale aangiftes en het jaarrekeningproces.

 

Samenvatting van de werkzaamheden

  • Verantwoordelijk voor het grootboek van meerdere entiteiten en intercompany boekhouding;
  • Ondersteunen bij diverse taken bij de maand- en jaarafsluiting;
  • Verantwoordelijk voor de activa administratie (MVA / IVA) en third parties administratie, inclusief het uitvoeren van afstemmingen en aansluitingen binnen het grootboek;
  • Opstellen van rapportages voor interne en/of externe partijen;
  • Opstellen van de BTW aangiftes in diverse landen;
  • Zorgdragen voor de project- en voorraad administratie inclusief de voor- en nacalculatie van projecten en voorraadwaardering;
  • Meedenken in het verbeteren en optimaliseren van de administratieve werkprocessen, processen grootboek, vaste activa, projecten, betalingsverkeer en fiscale aangiften.

Functieprofiel 

  • Afgeronde opleiding op MBO+ of HBO-niveau in financiële richting;
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring met bovenstaande werkzaamheden;
  • Ervaring binnen een internationale organisatie is een grote pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Uitstekende kennis van MS Excel, ervaring met Unit4 Financials is een pré;
  • Als persoon ben je zelfstandig, analytisch, nauwkeurig, en stressbestendig.

Opdrachtkenmerken 

start – op zeer korte termijn

duur – 4 – 5 maanden

uur – 32 – 40 uur per week

locatie – hybride, max 1 – 2 dagen thuiswerken

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar tim@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.