Interim opdracht
Functie
Interim Financial - Procesverbeteringen (32 - 40 uur per week)
Organisatie
Onderwijsorganisatie | Omgeving Nijmegen
Taken & verantwoordelijkheden Voor onze opdrachtgever, een onderwijsorganisatie in de omgeving van Nijmegen, zoeken wij een Interim Financial – Procesverbeteringen. Onze opdrachtgever is als organisatie volop in ontwikkeling en dit geldt ook voor de financiële administratie. Diverse projecten worden momenteel opgepakt, maar ontbreekt het aan voldoende juiste mensen om zaken op te zetten en in gang te zetten. Er wordt gezocht naar tijdelijke ondersteuning in de vorm van een Meerwerkend Voorman/vrouw die het team kan sturen en begeleiden en tevens procesverbeteringen kan uitdenken en oppakken. Samenvatting van de werkzaamheden
Functieprofiel Qua persoon past een communicatieve professional die mensen weet mee te krijgen tijdens het doorvoeren van veranderingen, het overzicht en de rust bewaart en tevens hands-on is. We zoeken niet naar een Manager, maar er is behoefte aan een kandidaat die ondersteunt, kan sparren met de Teamleider, iemand die kritische vragen stelt/beantwoordt en de handen uit de mouwen steekt wanneer nodig. Ervaring met AFAS is een vereiste, ervaring in de onderwijssector is een pré.
Opdrachtkenmerken Start: zo spoedig mogelijk Uren: 32 – 40 uur per week Locatie: er wordt volledig op locatie gewerkt Duur: 3 – 4 maanden, met optie op verlenging
Interesse? Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar tim@wedofinance.nl. Alvast bedankt.