Interim opdracht
Functie
Financieel Administratief Medewerker (40 uur per week)
Organisatie
Opdrachtgever in de omgeving Utrecht
Taken & verantwoordelijkheden Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een: Medewerker Financiële Administratie (40 uur per week) De organisatie is wereldmarktleider op het gebied van ontwerpen, produceren en onderhouden van oplossingen voor personentransport. Hun werkgebied strekt zich uit van kantoorpanden, winkelcentra tot een aantal van de meest unieke gebouwen ter wereld. Het hoofdkantoor van Nederland is gevestigd in de omgeving Utrecht. Het bedrijf is actief in meer dan 200 landen en heeft wereldwijd zo’n 60.000 mensen in dienst, waarvan er ongeveer 350 in Nederland werkzaam zijn. In deze functie, op de afdeling Billing & Booking, ben je verantwoordelijk voor het opstellen van verkoopfacturen, versturen van facturen, opvolgen van openstaande betalingen, contractbeheer, bijhouden mutaties m.b.t. klanten en systemen.
Functieprofiel
Opdrachtkenmerken start – op korte termijn duur – 3 maanden, met optie op verlenging uur – 40 uur per week locatie – werken op kantoor
Interesse? Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar tim@wedofinance.nl. Alvast bedankt.