Interim opdracht

Functie 
Financieel Administratief Medewerker (40 uur per week)

Organisatie 
Opdrachtgever in de omgeving Utrecht

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Utrecht, zijn wij op zoek naar een:

 

Medewerker Financiële Administratie (40 uur per week)

 

De organisatie is wereldmarktleider op het gebied van ontwerpen, produceren en onderhouden van oplossingen voor personentransport. Hun werkgebied strekt zich uit van kantoorpanden, winkelcentra tot een aantal van de meest unieke gebouwen ter wereld. Het hoofdkantoor van Nederland is gevestigd in de omgeving Utrecht. Het bedrijf is actief in meer dan 200 landen en heeft wereldwijd zo’n 60.000 mensen in dienst, waarvan er ongeveer 350 in Nederland werkzaam zijn.

In deze functie, op de afdeling Billing & Booking, ben je verantwoordelijk voor het opstellen van verkoopfacturen, versturen van facturen, opvolgen van openstaande betalingen, contractbeheer, bijhouden mutaties m.b.t. klanten en systemen.

Functieprofiel 

  • Afgeronde opleiding, minimaal MBO+ in financiële richting;
  • Minimaal 1 tot 3 jaar werkervaring in een financieel administratieve functie;
  • MS Excel heeft geen geheimen voor je;
  • Accuraat, analytisch, zelfstandig en communicatief;
  • Goede kennis van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Opdrachtkenmerken 

start – op korte termijn

duur – 3 maanden, met optie op verlenging

uur – 40 uur per week

locatie – werken op kantoor

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar tim@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.