Interim opdracht

Functie 
(Financieel) Administratief Medewerker (12 - 20 uur per week)

Organisatie 
Leverancier technische apparatuur | Omgeving Varsseveld

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Varsseveld, zijn wij op zoek naar een:

 

(Financieel) Administratief Medewerker (12 – 20 uur per week)

 

De organisatie is een leverancier voor technische apparatuur in een specifieke markt. Op het kantoor in de omgeving van Varsseveld werken in totaal meer dan 100 medewerkers en bestaat het Finance team uit 5 medewerkers. Vanwege de implementatie van een nieuw ERP-systeem zoekt men tijdelijke ondersteuning voor ongeveer 9 maanden.

In deze functie, op de afdeling Finance, ben je verantwoordelijk voor het afhandelen van service orders en het verwerken van creditcard mutaties. Incidenteel voer je ook taken uit zoals het verwerken van bankafschriften, opstellen van facturen en controleren van uren.

Werkzaamheden

  • verantwoordelijk voor het afhandelen van service orders;
  • verwerken van creditcard mutaties;
  • verwerken van bankafschriften;
  • opstellen van facturen;
  • controleren van uren.

Functieprofiel 

  • Afgeronde opleiding, minimaal MBO niveau in financiële administratieve richting;
  • Minimaal 2 tot 5 jaar werkervaring in een (financieel) administratieve functie;
  • Accuraat, zelfstandig, no-nonsense en hardwerkend;
  • Goede kennis van Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.

Opdrachtkenmerken 

Start: op korte termijn, uiterlijk begin november

Duur: 9 maanden, met optie op verlenging

Uren: ongeveer 2 dagen per week

Locatie: werken op locatie

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar tim@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.