Interim opdracht
Functie
Interim Financial - Begeleider Migratie (20 - 24 uur per week)
Organisatie
Non-profit organisatie | Veluwe
Taken & verantwoordelijkheden Voor onze klant, een non-profit organisatie op de Veluwe, zoeken wij een Interim Financial – Begeleider Migratie. Onze opdrachtgever bereidt zich voor op de migratie naar een nieuwe ERP pakket en zoekt een interimmer die de migratie begeleidt zodat de livegang op 1 januari soepel verloopt. De blueprint is reeds opgesteld en vanaf volgende maand wordt gestart met migreren. Bij de migratie gaan een aantal zaken anders ingericht worden en dient ScanSys en een ander systeem gekoppeld te worden. Samenvatting van de werkzaamheden – opstellen, uitvoeren, toetsen en bespreken testprotocol – beoordelen van de inrichting, eventueel opstellen van sjablonen en indien nodig verder verbeteren van interne beheersmaatregelen – controleren van de data – meenemen van de collega’s en zorgdragen voor kennisoverdracht en borging, onder andere middels het opstellen werkbeschrijvingen en -instructies – bewaken van de voortgang tijdens de livegang: opstellen checklist, controle op juistheid en volledigheid, indien nodig initiëren en doorvoeren van verbeteringen – verlenen van nazorg na de livegang – fungeren als aanspreekpunt en schakel tussen de organisatie en de leverancier
Functieprofiel Qua persoon past een communicatieve professional die mensen weet mee te krijgen tijdens een verandertraject, het overzicht en de rust bewaart en tevens hands-on is. We zoeken niet een zwaargewicht die de blueprint opstelt of enkel het proces monitort. De klant heeft behoefte aan een kandidaat die ondersteunt, kritische vragen stelt/beantwoordt en de handen uit de mouwen steekt tijdens de migratie. Ervaring met migraties en Exact en ScanSys zijn vereist, ervaring met een kassasysteem is een pré.
Opdrachtkenmerken Start: 1 oktober Uren: 20-24 per week Locatie: er wordt volledig op locatie gewerkt Duur: circa 5 maanden
Interesse? Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar inez@wedofinance.nl. Alvast bedankt.