Interim opdracht

Functie 
Medewerker Facturatie (8 - 16 uur per week)

Organisatie 
Actief in de informatietechnologie | Utrecht

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever, actief in de informatietechnologie, zoeken wij een Medewerker Facturatie. Het bedrijf is wereldwijd actief en volop in beweging. De producten en diensten worden vanuit meerdere internationale entiteiten aangeboden aan voornamelijk zakelijke klanten.

De administratie wordt vanuit het hoofdkantoor in Utrecht verzorgd. Vanwege onderbezetting is per direct behoefte aan ondersteuning. Gezien de vele ontwikkelingen binnen de organisatie en op bepaalde vlakken nog onvoldoende structuur, is het belangrijk dat de interimmer zelfstandig is en goed gedijt in een dynamische omgeving.

Werkzaamheden

  • Controleren van de aangeleverde gegevens, vergelijken met de onderliggende contracten en indien nodig contact en afstemming met Sales;
  • Aanmaken van sales orders;
  • Verzorgen van de facturatie voor twee omzetstromen.

Functieprofiel 

  • Afgeronde financiële opleiding op minimaal MBO niveau;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Een nauwkeurige manier van werken, stressbestendigheid en goede communicatieve vaardigheden zijn belangrijk om deze functie goed uit te kunnen voeren.

Opdrachtkenmerken 

Start; zo snel mogelijk
Uren; 8 – 16 uur per week
Duur; 3 maanden, met optie op verlenging
Locatie; na de inwerkperiode kan er in overleg deels vanuit huis gewerkt worden

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar inez@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.