Interim opdracht

Functie 
[Reeds vervuld] Salarisadministrateur (32 - 40 uur per week)

Organisatie 
Not for profit organisatie | Kop van Noord-Holland

Taken & verantwoordelijkheden 

Voor onze opdrachtgever, een ‘not for profit’ organisatie met een belangrijke maatschappelijke rol in de kop van Noord-Holland, zoeken wij een interim Salarisadministrateur (32 – 40 uur per week). In deze functie ben je samen met een collega verantwoordelijk voor een correcte en tijdige salarisadministratie en het waarborgen van naleving van (fiscale) wet- en regelgeving. Binnen deze organisatie is men bezig met de implementatie naar AFAS voor HR processen én de salarisadministratie, daarom zoeken wij een ervaren interim kandidaat met AFAS ervaring om een bijdrage te leveren gedurende deze implementatie.

Samenvatting van de werkzaamheden

  • Verwerken en controleren van salarisgegevens;
  • Verzorgen van de loon- en pensioenaangiften;
  • Aanleveren van (benodigde) informatie aan de F&C afdeling;
  • Samenwerken met de HR adviseurs;
  • Beantwoorden van interne vragen;
  • Initiëren van verbetervoorstellen.

Functieprofiel 

  • Afgeronde opleiding op MBO-niveau in administratieve richting;
  • Minimaal enkele jaren relevante werkervaring in soortgelijke functie als salarisadministrateur of payroll administrator met kennis van de salarisadministratie en sociale- en fiscale wetgeving;
  • Uitstekende kennis van AFAS en MS Office.

Opdrachtkenmerken 

start – op zeer korte termijn

duur – 12 maanden

uur – 32 – 40 uur per week

locatie – hybride, max 1 – 2 dagen thuiswerken

Interesse? 

Ben je beschikbaar en passend in het profiel, mail dan graag jouw CV, korte toelichting en tariefstelling naar tim@wedofinance.nl.

Alvast bedankt.